Round Up 4 mei

May 5, 2024

kopfoto: archief Rene van Dam

KCC - Fiks

Afgelopen zaterdag mocht Fiks aantreden tegen KCC en deed dit niet onverdienstelijk. Het weer speelde een grote rol in de 2e helft toen het hard begon te waaien en te regen. Het was dan ook tekenend dat pas na 16 min in 2e helft het 1e doelpunt viel. Het was een kopie van afgelopen wedstrijd. Het spel was minder sprangkelijk  maar ook deze wedstrijd werden er enorm veel kansen gemist. Strafworpen, doorloopballen, korte kansen op 2 meter het ging er niet in. Jesse Trap maakte een verdienstelijk debuut, aangezien Roy Vreeken en Mart Hortensius nog geblesseerd zijn. Eindstand 15-9. “Komende zaterdag komt Blauw Wit op bezoek en gaan we weer de strijd aan,”  aldus trainer Bas Haarland.

TOP/IAA fresh - DVO

TOP/IAA fresh speelde zaterdag tegen DVO, de verliezend finalist van de KL1 dit jaar. TOP kon in die beginfase nog aardig meekomen , maar zag uiteindelijk de zege naar de gastploeg uit Bennekom gaan. Einduitslag 16-15.

Geen vergelijkbare artikelen gevonden