Laatste Wedstrijd Tempo

March 15, 2023

(Foto: Studio Alphen YouTube)

Het is spannend in de kelder van de KL2. Drie ploegen gaan uitmaken wie er volgend seizoen nog in de KL2 speelt en wie een niveau lager speelt samen met Fiks 1, die al gedegradeerd is.

Tempo 1 heeft het tegen DeetosSnel1 nog in eigen hand.
Bij een gelijkspel of winst op DeetoSnel is Tempo zeker van handhaving. Dus Tempo gaat vol voor de winst. Verliezen tempo met 6 punten of meer, dan is het afhankelijk van de wedstrijd Fiks1 tegen Top(A)1. Wint Top(A)1 die wedstrijd, dan springen zij met 15 punten over Tempo 1 heen. Bij een gelijkspel tussen Top(A)1 en Fiks1 komt het aan op het onderlinge resultaat. En dat valt uit in het voordeel van Top(A)1 met 1 x winst en 1x gelijk. Alle zeilen bijzetten dus voor Tempo 1 zaterdag.

Oproep aan iedereen: "Kom zaterdag massaal naar de Limeshal en vul de tribunes met zwart/geel. Tempo 1 heeft jullie nodig en wil jullie aanmoedigingen horen, onder enthousiaste aanvoering van de drummers.Roep, zing en schreeuw de namen van Jelle en Tom, en maak er een onvergetelijke avond van!"

Jelle en Tom: “Zaterdag heeft dus alles in zich om een bijzondere dag te worden. Wij hebben vooral zin om nog één keer alles te mogen geven, samen met onze teamgenoten. Daarna dragen wij ons Steenbeek-stokje echt over. Halen jullie nog één keer alles uit de kast en kleuren jullie de Limeshal nog één keer volledig zwart-geel voor ons?“