Velocitas zoekt teams voor 50ste editie Internationaal Toernooi

June 7, 2023
Velocitas

Op 26 augustus 2023 pakt Velocitas weer vol uit en organiseren zij de 50e editie van hun eigen internationale Velocitastoernooi. Een dag vol met korfbal, lekker eten, en lekker dansen. Er zullen teams komen van onder andere Engelend, België en Duitsland. Overnachten kan zoals ieder jaar ook weer.

Teams gezocht

Voor de aankomende editie op 26 augustus is Velocitas nog hard op zoek naar teams die mee willen doen aan het toernooi. Het toernooi is bestemd voor Senioren teams en A-junioren. De dag start om 10:00 en is afgelopen om 16:00. Gedurende de dag speel je minimaal 4 wedstrijden van 30 minuten tegen zowel nationale als internationale teams. Voor elk niveau is er competitie beschikbaar dus schroom niet en geef snel je team op!

Hoe leuk zal het zijn als er veel clubs uit de omgeving bij elkaar komen om een toernooi te spelen? Is jouw team enthousiast? Kijk voor meer informatie en inschrijven op https://www.sv-velocitas.nl/toernooi/velocitastoernooi-26-augustus-2023/

Verbeterd gras

Velocitas erkend dat de kwaliteit van het grasveld van de afgelopen editie niet goed was. Het was veel te droog en daardoor geen pretje om op te spelen. Dit jaar zal er meer aandacht naar hun grasveld gaan en verzekerd Velocitas je ervan dat er een beter grasveld zal liggen!

Aansluitend BBQ en Feest!

Wanneer alle wedstrijden zijn afgelopen is er aansluitend een lekkere BBQ waar jij samen met je team tegen een kleine vergoeding van heerlijk eten kunt genieten. Voor de feestbeesten start om 20:00 het slotfeest met dit jaar leuke namen op het programma die je niet wilt missen! De avond is om 01:00 afgelopen.

1 filmpje zegt meer dan 1000 woorden

Bekijk de sfeerbeelden terug uit 2019, dan weet je gelijk waarom je dit niet wilt missen.